Cóż, ogólnie dolka jest bardzo ładna, jednak nie lubię tej fryzury, sprawia ona wrażenie wysokiego czoła, co nie najlepiej wygląda u takich dolek. Poza tym ma bardzo ładne cienie, nie widzę tu przejścia ale i tak jest bardzo ładnie. Co do ust też nie mam żadnych zarzutów. Z dodatków zrezygnowałaś, dobrze, to chyba było najlepsze wyjście w tym wypadku. Jeszcze jedna sprawa co do włosów mogły by być kapinke ciemniejsze, chociaż nie muszą.
Zmieniłam bardzo dużo, właściwie wszystko. Zacznę od włosów. Włosy zrobiłam czarne z niebieskimi pasemkami, niebieski miałaś bardzo uroczy :) więc stwierdziłam że będzie bardzo dobrze wyglądał. Oczy, oczy zrobiłam tylko pogrubiającym tuszem do rzęs i niebieskim cieniem do powiek, który idealnie pasował do pasemek. Usta pomalowałam na mocy róż. Dodatki, dodatków jest tu niewiele jedynie okulary które też idealnie pasowały do fryzury, oraz założyłam jej łańcuszek z kluczem, zastanawiałam się nad kolczykami. Miałaś takie ładne niebieskie które pasowały tu świetnie gdyby nie ich przedłużenie które było złote i popsuło by mi tu wszystko.
Co do ubrania mam kilka zastrzeżeń. Pierwsze nie to żebym była jakaś nie miła ale ta bluzka jest okropna! Ładne ma wzory ale krój jest straszny, w ogóle na tobie nie leży. Torba też mi nie pasuje, jest zbyt duża. Co do spodni i trampek nie mam żadnych zastrzeżeń. Ale bluzka po prostu... nie chce nic mówić. Poza tym popełniłaś wielki błąd, nie ma tu żadnych dodatków, musisz coś dodać bo jest strasznie pusto.
To jest to, dość proste ale jakie ładne. Masz naprawdę piękne buty, są świetne i te leginsy też są boskie, uwielbiam je. Dobra to od początku, założyłam ci te srebrną bluzkę z Bisou i srebrne leginsy z Fudgy. Do tego czarne buty z Otto i czarny kapelusz ze srebrnym paskiem z Violie. Chce ci objaśnić dlaczego założyłam ci dwie czarne rzeczy. Założyłam najpierw czarne buty, a potem żeby na górze było też coś czarnego czarny.
czwartek, 30 września 2010
wtorek, 28 września 2010
metamorfoza kittixD4
Moim zdaniem dolce niczego nie brakuje, chociaż jednak jeśli chcesz mieć tą karnację musisz mieć ciemniejsze włosy np. brązowe lub czarne. Usta są dobrze dopasowane. A pasemka wyglądają bardzo dobrze.
Trochę pozmieniałam, może dolka wydaje się smutniejsza ale twarz jest lepiej "wyróżniona". Zaczniemy od włosów, zmieniłam ich kolor na czarny, a pasemka zrobiłam niebieskie na końcówkach włosów tak żeby sprawiały efekt podpalanych. Oczy, nałożyłam pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs, do tego niebieski cień do powiek z LUXE. Usta, pomalowałam na bardzo jasny różowy i "podkreśliłam" błyszczykiem. Dodatki z dodatków jest niewiele, Czarna opaska z Sunny bunny i pieprzyk pod okiem, nic więcej nie dodałam bo nie miałaś nic pasującego.
Ubranie średnio mi się podoba, masz na sobie kurtkę rurki i buty na szpilkach? Nie pasuje mi to. Za to bardzo dobrze zrobiłaś stawiając na dodatki, nie licząc tej maskoty która wygląda strasznie sztucznie. Poza tym pod spodem masz bluzkę z flagą ameryki, wg jej nie widać. Zasłoniłaś ją kurtką co wygląda tak sobie dobrze...
Zrobiłam z ciebie takiego trochę rokowca. Chyba przez 10 minut szukałam odpowiedniej bluzki do tych rurek. Masz na sobie tak: czarną bluzkę z kohl's, spodnie z Fudgy i buty z Baby phat za którymi bardzo przepadam. Zostawiłam wszystkie dodatki. A co do dodatków, właśnie... Masz na prawej ręce te grube bransoletki, których nie było widać kiedy miałaś w rękach tego kocura :). Bardzo podoba mi się to zestawienie. Jak pewnie zauważyłaś ubrałam cie dość zwyczajnie. Nie jestem fankom zakładania jedna na drugą czterdziestu różnych bluzek, źle to wygląda jak na mój gust. Ale niektórzy po prostu to lubią.
Trochę pozmieniałam, może dolka wydaje się smutniejsza ale twarz jest lepiej "wyróżniona". Zaczniemy od włosów, zmieniłam ich kolor na czarny, a pasemka zrobiłam niebieskie na końcówkach włosów tak żeby sprawiały efekt podpalanych. Oczy, nałożyłam pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs, do tego niebieski cień do powiek z LUXE. Usta, pomalowałam na bardzo jasny różowy i "podkreśliłam" błyszczykiem. Dodatki z dodatków jest niewiele, Czarna opaska z Sunny bunny i pieprzyk pod okiem, nic więcej nie dodałam bo nie miałaś nic pasującego.
Ubranie średnio mi się podoba, masz na sobie kurtkę rurki i buty na szpilkach? Nie pasuje mi to. Za to bardzo dobrze zrobiłaś stawiając na dodatki, nie licząc tej maskoty która wygląda strasznie sztucznie. Poza tym pod spodem masz bluzkę z flagą ameryki, wg jej nie widać. Zasłoniłaś ją kurtką co wygląda tak sobie dobrze...
Zrobiłam z ciebie takiego trochę rokowca. Chyba przez 10 minut szukałam odpowiedniej bluzki do tych rurek. Masz na sobie tak: czarną bluzkę z kohl's, spodnie z Fudgy i buty z Baby phat za którymi bardzo przepadam. Zostawiłam wszystkie dodatki. A co do dodatków, właśnie... Masz na prawej ręce te grube bransoletki, których nie było widać kiedy miałaś w rękach tego kocura :). Bardzo podoba mi się to zestawienie. Jak pewnie zauważyłaś ubrałam cie dość zwyczajnie. Nie jestem fankom zakładania jedna na drugą czterdziestu różnych bluzek, źle to wygląda jak na mój gust. Ale niektórzy po prostu to lubią.piątek, 24 września 2010
metamorfoza MissMisia65
Cóż, ta dolka średnio mi się podoba, usta są straszne a make-up wg tu nie psuję. Po pierwsze: make-up jest przesadzony, jeśli chcesz tak wyglądać musisz go zmienić, za dużo czerni, twoja dolka powinna być zrobiona na tak zwany "sweet style" który prezentowałam kilka notek wcześniej. Co do usta mogła byś je przede wszystkim przyciemnić, a potem zmienić na jakiś sensowny uśmiech XD
Bardzo dużo pozmieniała. Przede wszystkim zmyłam całą czerń z oczu. Włosy, zostawiłam ci tę samą fryzurę, ale zmieniłam jej kolor na brąz, moim skromnym zdaniem wygląda znacznie lepiej, podkreśla kształt twojej twarzy, oraz twoją karnację. Oczy, nałożyłam tylko tusz wydłużający i fioletowy cień. Usta, pomalowałam je na jasny róż, ale w tym kolorze nie zlewa się ze skórą tak jak to było przedtem. Dodatki, z dodatków jestem wyjątkowo dumna, zakryłam wszystkie partie twarzy. Okulary idealnie pasują do włosów, tak samo jak kolczyki. Naszyjnik dałam taki który, akurat najmniej tu pasował, ale najbardziej mi się podobał.
Nie,nie,nie!!! Okropność, to jest straszne. Nic tu się nie trzyma kupy. Skaty i elegancka torba? Nie!!! Powiem krótko. To jest straszne!
No, to jest to. Zmieniłam ci na niewinnego aniołka, co idealnie psuje do koloru fryzury. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Buty z Pritty in Pink świetnie komponują się z sukienką (nie mogę doczytać nazwy) ni i jako dodatek złota bransoletka z Rio. Jak powiedziałam zrobiłam z ciebie niewinnego aniołka :)
Bardzo dużo pozmieniała. Przede wszystkim zmyłam całą czerń z oczu. Włosy, zostawiłam ci tę samą fryzurę, ale zmieniłam jej kolor na brąz, moim skromnym zdaniem wygląda znacznie lepiej, podkreśla kształt twojej twarzy, oraz twoją karnację. Oczy, nałożyłam tylko tusz wydłużający i fioletowy cień. Usta, pomalowałam je na jasny róż, ale w tym kolorze nie zlewa się ze skórą tak jak to było przedtem. Dodatki, z dodatków jestem wyjątkowo dumna, zakryłam wszystkie partie twarzy. Okulary idealnie pasują do włosów, tak samo jak kolczyki. Naszyjnik dałam taki który, akurat najmniej tu pasował, ale najbardziej mi się podobał.
Nie,nie,nie!!! Okropność, to jest straszne. Nic tu się nie trzyma kupy. Skaty i elegancka torba? Nie!!! Powiem krótko. To jest straszne!
No, to jest to. Zmieniłam ci na niewinnego aniołka, co idealnie psuje do koloru fryzury. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Buty z Pritty in Pink świetnie komponują się z sukienką (nie mogę doczytać nazwy) ni i jako dodatek złota bransoletka z Rio. Jak powiedziałam zrobiłam z ciebie niewinnego aniołka :)
Ocena Loleria
ME DOLL:
-Me doll wg mnie jest bardzo ładna to też jest bardzo oryginalna, jak już wcześniej mówiłam wszystko do siebie idealnie pasuje, pomimo że jestem osobą która stawia na "ciemna skóra, ciemniejsze włosy" jednak nie u wszystkich by to się chyba sprawdziło, tak samo jak jest to w tym przypadku. Puder jest ledwo widoczny, co sprawia wrażenie nie przesadzonej.
Ogólna ocenka 10\10

UBRANIE:
-Ubranko jest bardzo ładne, bardzo dobrze skompletowałaś wszystkie części ubrania, dzięki temu, pomimo zimnych kolorów wygląda wciąż bardzo dobrze. Jak już wcześniej mówiłam nie pasuje mi tu ta kokarda na bucie, jest za duża. Przez nią noga przyciąga najwięcej uwagi, co jest błędem, ponieważ daniem głównym jest tu kapelusz, który bardzo ładnie pasuje do płaszcza.
Ogólna ocenka 8\10
ALBUM:
-Myślisz że nie masz pomysłu na album, to błąd. Możesz do niego wstawiać bardzo dużo różnych rzeczy. Po pierwsze zaczęłaś bardzo dobrze. Jest w tym zawarte kilka słów o tobie co jest podstawą. Robienie albumu to nie żadna filozofia. Możesz robić tak jak większość, wstawiasz tło danego koloru, dodajesz ciuchy w tym samum kolorku i podpisujesz też w tym kolorze. Nic wielkiego ale moim zdaniem wygląda to bardzo ładnie i często takie albumy zaliczają się do tych najładnieszych.
Ogólna ocenka 4\10
SCENERIA:
-Wybrałam tę scenerie ponieważ jest bardzo ciekawa i dość oryginalna. Nie musiałaś za długo nad nią główkować, ale za to po krótkim namyśle możesz stworzyć coś naprawdę pięknego.
Ogólna ocenka 10\10
POKÓJ NR 1:
-Cóż wybrałam 2 najbardziej zapełnione pokoje, oto jeden z nich. Ten pokój jest bardzo niekonkretny, widzimy tu poważny brąz i wesoły róż. Jedno z drugim nie pasują mi do siebie w ogóle. Zabrała bym stąd te kolorowe rzeczy i przeniosła lustro z nad łóżka, gdzieś na bok.
Ogólna ocenka 7\10
POKÓJ NR 2:
-Ten pokój podoba mi się bardzo. Też jest dość nieokreślony, ale uwagę odciągają ściny. Plakaty są bardzo ładnie poprzyczepiane. Chodź nie pasuje mi tu ten dywan, jest taki błyszczący, co sprawia wrażenie kafelek do łazienki. Zabrała bym dywan, wszystko inne zostaje
Ogólna ocenka 9\10
-Me doll wg mnie jest bardzo ładna to też jest bardzo oryginalna, jak już wcześniej mówiłam wszystko do siebie idealnie pasuje, pomimo że jestem osobą która stawia na "ciemna skóra, ciemniejsze włosy" jednak nie u wszystkich by to się chyba sprawdziło, tak samo jak jest to w tym przypadku. Puder jest ledwo widoczny, co sprawia wrażenie nie przesadzonej.
Ogólna ocenka 10\10

UBRANIE:
-Ubranko jest bardzo ładne, bardzo dobrze skompletowałaś wszystkie części ubrania, dzięki temu, pomimo zimnych kolorów wygląda wciąż bardzo dobrze. Jak już wcześniej mówiłam nie pasuje mi tu ta kokarda na bucie, jest za duża. Przez nią noga przyciąga najwięcej uwagi, co jest błędem, ponieważ daniem głównym jest tu kapelusz, który bardzo ładnie pasuje do płaszcza.
Ogólna ocenka 8\10
ALBUM:
-Myślisz że nie masz pomysłu na album, to błąd. Możesz do niego wstawiać bardzo dużo różnych rzeczy. Po pierwsze zaczęłaś bardzo dobrze. Jest w tym zawarte kilka słów o tobie co jest podstawą. Robienie albumu to nie żadna filozofia. Możesz robić tak jak większość, wstawiasz tło danego koloru, dodajesz ciuchy w tym samum kolorku i podpisujesz też w tym kolorze. Nic wielkiego ale moim zdaniem wygląda to bardzo ładnie i często takie albumy zaliczają się do tych najładnieszych.
Ogólna ocenka 4\10
SCENERIA:
-Wybrałam tę scenerie ponieważ jest bardzo ciekawa i dość oryginalna. Nie musiałaś za długo nad nią główkować, ale za to po krótkim namyśle możesz stworzyć coś naprawdę pięknego.
Ogólna ocenka 10\10
POKÓJ NR 1:
-Cóż wybrałam 2 najbardziej zapełnione pokoje, oto jeden z nich. Ten pokój jest bardzo niekonkretny, widzimy tu poważny brąz i wesoły róż. Jedno z drugim nie pasują mi do siebie w ogóle. Zabrała bym stąd te kolorowe rzeczy i przeniosła lustro z nad łóżka, gdzieś na bok.
Ogólna ocenka 7\10
POKÓJ NR 2:
-Ten pokój podoba mi się bardzo. Też jest dość nieokreślony, ale uwagę odciągają ściny. Plakaty są bardzo ładnie poprzyczepiane. Chodź nie pasuje mi tu ten dywan, jest taki błyszczący, co sprawia wrażenie kafelek do łazienki. Zabrała bym dywan, wszystko inne zostaje
Ogólna ocenka 9\10
Metamorfoza Loleria
Moim zdaniem dolka jest bardzo ładna, oczy, usta i make-up pasują do siebie idealnie, chociaż usta mogły by być pyćke jaśniejsze. Fryzura jest też niczego sobie, w apartamencie dodałaś jej kucyki których tu niestety nie widać, w związku z czym radziła bym ci zmienić fryzkę, chociaż nie musisz.
Nie będę mówiła swojego "przede wszystkim" ponieważ dolka jest równie ładna co wcześniej. Zmieniłam jej fryzurę ale nie zmieniałam jej koloru ponieważ masz tylko srebrny i różowy, włosy mogły by być też czarne. Oczy: nałożyłam tusz pogrubiający i wydłużający rzęsy, oraz jasno fioletowy cień. Usta są trochę jaśniejsze, dokładnie taki jak moim zdaniem powinny być. Dodatki: założyłam jej łańcuszek i okulary które bardzo mi się podobają ale ich niestety nie mam
Co my tu widzimy, nie powiem że dolka jest ponura, bo to nie prawda. Moim zdanie jej ubranie jest bardzo urocze... chociaż miała bym pewne zastrzeżenia co do bluzki i spódniczki, które nie bardzo mi się podobają. Kokarda na bucie, hmm... no nie wiem, ale ja bym z niej zrezygnowała. W tym ubiorze bardzo podoba mi się kapelusz i żakiecik które ze sobą bardzo ładnie się komponują
Nie zmieniałam zbyt wiele, zostawiła kapelusz i kucyki które bardzo ładnie do siebie pasują. Założyłam jej szaro czarną sukienkę z jpcteen. Zauważyłam też że gustujesz raczej w ciemnych kolorach, ale dzięki temu znalazłam u ciebie dużo rajstop. Jedne z nich masz na sobie, dokładnie z St Trinians 2. Nie mogłam się też oprzeć czarnemu paskowi z bisou który jest wg mnie naprawdę śliczny. Dałam jej torebkę z Dekates, chodź ta firma nie jest zbyt lubiana wśród stardolowiczów, jednakże masz stamtąd same fajne rzeczy. Oczywiście nie zdejmowałam butów bo były to jedyne które mi pasowały.
Nie będę mówiła swojego "przede wszystkim" ponieważ dolka jest równie ładna co wcześniej. Zmieniłam jej fryzurę ale nie zmieniałam jej koloru ponieważ masz tylko srebrny i różowy, włosy mogły by być też czarne. Oczy: nałożyłam tusz pogrubiający i wydłużający rzęsy, oraz jasno fioletowy cień. Usta są trochę jaśniejsze, dokładnie taki jak moim zdaniem powinny być. Dodatki: założyłam jej łańcuszek i okulary które bardzo mi się podobają ale ich niestety nie mam
Co my tu widzimy, nie powiem że dolka jest ponura, bo to nie prawda. Moim zdanie jej ubranie jest bardzo urocze... chociaż miała bym pewne zastrzeżenia co do bluzki i spódniczki, które nie bardzo mi się podobają. Kokarda na bucie, hmm... no nie wiem, ale ja bym z niej zrezygnowała. W tym ubiorze bardzo podoba mi się kapelusz i żakiecik które ze sobą bardzo ładnie się komponują
Nie zmieniałam zbyt wiele, zostawiła kapelusz i kucyki które bardzo ładnie do siebie pasują. Założyłam jej szaro czarną sukienkę z jpcteen. Zauważyłam też że gustujesz raczej w ciemnych kolorach, ale dzięki temu znalazłam u ciebie dużo rajstop. Jedne z nich masz na sobie, dokładnie z St Trinians 2. Nie mogłam się też oprzeć czarnemu paskowi z bisou który jest wg mnie naprawdę śliczny. Dałam jej torebkę z Dekates, chodź ta firma nie jest zbyt lubiana wśród stardolowiczów, jednakże masz stamtąd same fajne rzeczy. Oczywiście nie zdejmowałam butów bo były to jedyne które mi pasowały.
metamorfoza alaaa213
Dziwnie, twoja dolka jest dziwnie zrobiona, gwiazdka ty w ogóle nie pasuje, a sztuczne rzęsy wyglądają wyjątkowo sztucznie, jeśli chcesz zostawić je sobie kup sobie więcej kosmetyków tak żeby mogły się zlać. Kolorek jest bardzo ponury co z tą karnacją wygląda średnio. Usta wyglądają zwyczajnie, ale znowu nie mogły by być przesadnio ostre
Dużo pozmieniała, i tobie też bym radziła, zmienić oczy na jakieś bardziej subtelne. Zacznę od oczu, pomalowałam je czarnym, wydłużającym tuszem do rzęs. A usta pomalowałam na jasny róż. Zmieniłam fryzurę na bardziej elegancką, że tak powiem. Z dodatków są tu tylko kolczyki złote, które bardzo nie rzucają się w oczy, to też sprawiają wrażenie bardzo delikatnych, oraz zostawiłam pieprzyka którego miałaś wcześniej:)
Dziękuje bardzo właścicielce konta alaaa213, że jako pierwsza zgłosiła się do metamorfozy, w związku z czym podaruje jej prezent za 4sd :)
Dużo pozmieniała, i tobie też bym radziła, zmienić oczy na jakieś bardziej subtelne. Zacznę od oczu, pomalowałam je czarnym, wydłużającym tuszem do rzęs. A usta pomalowałam na jasny róż. Zmieniłam fryzurę na bardziej elegancką, że tak powiem. Z dodatków są tu tylko kolczyki złote, które bardzo nie rzucają się w oczy, to też sprawiają wrażenie bardzo delikatnych, oraz zostawiłam pieprzyka którego miałaś wcześniej:)
Dziękuje bardzo właścicielce konta alaaa213, że jako pierwsza zgłosiła się do metamorfozy, w związku z czym podaruje jej prezent za 4sd :)
wtorek, 21 września 2010
metamorfoza Lozylulu9 CG 21 września

Dzisiejsza CG jest znośna gdyby nie make-up, jest okropny! I przesadzony. Kolczyki są znośne ale jednam kilka rzeczy bym tu poprawiła, fryzura powinna byś ciemniejsza nie mówię że od razu czarna ale jasno brązowa np. ale też nie pasują do niej usta, fryzura jest dość elegancka i wykrzywione w grymas usta nie za bardzo tu pasują.

Wyszła mi trochę nienaturalna ale to nic. Włosy przefarbowałam na brąz, a po przefarbowaniu stwierdziłam że poprzednia fryzura nie pasowała, więc zmieniłam ją na tą dość wyciętą, która nie układa się dobrze na wszystkich twarzach. Teraz oczy Pogrubiłam, i wydłużyłam rzęsy, zrobiłam czarne obramówki oczu, zrobiłam też delikatnie kredką pod oczyma. Usta zrobiłam w tym ostro różowym kolorze, ponieważ dolka miała tylko ostre czerwienie. Dodatki, dodatków jest mało są tylko okulary w zasadzie, różowe ciemne okulary. Pewnie zauważyliście że dolka nie ma pasemek, które dla mnie są nieodłączną częścią fryzury, jednakże tu nie pasowały żadne pasemka, a ściślej mówiąc, srebrne. Lalka miała kupione tylko dwa kolory pasemek, srebrne i brązowe w kolorze włosów.
poniedziałek, 20 września 2010
Style mojej dolki
EMO STYLE
Emo style- czyli, mam na sobie moją zwyczajną fryzurę dosyć mocne cienie tylko czarne, cień do powiek również, poza tym czarna szminka z dot i na to błyszczyk z LUXE. Z dodatków niewiele okrągłe, duże, granatowe koła, naszyjnik z błyskawicą, opaska z kolcami(jak obroża) czarna kokardka która nie jest tu konieczna no i kolczyki w brwi.
SWEET STYLE

Sweet style- czyli ogólnie składający się z różu, widzimy tu blond włosy i niewidoczne pasemka. Na brwi nie nakładałam czarnego. Oczy zrobiłam tylko wydłużającym tuszem do rzęs i niebieskim cieniem z dot, miałam też do dyspozycji świecący tusz z LUXE lecz zrezygnowałam z niego, chcą żeby dolka wyglądała dość niewinnie. Usta jasny róż, a na to błyszczyk. Z dodatków dałam tylko różową spinkę w kształcie motylka z darmówek, która bardzo dobrze również dopasowała się do ust. Poza tym srebrne kolczyki, serca i połyskujący naszyjnik z kluczem
FUNNY STYLE

Funny style- to dość nietypowy styl i rzadko używany wśród stardolowiczów. Spójrzmy na rodzaj w jaki jest ubrany moja dolka, dość nietypowy a poszczególne elementy nie pasują do siebie. Więc, ma niebieskie włosy a na nich zgniło zielone pasemka. Oczy... tusz wydłużający i pogrubiający w kolorze niebieskawo zielonym oraz seledynowe cienie. Fioletowawy błyszczyk na to transparent też z LUXE. Z dodatków nie dałam dużo chodź styl ten charakteryzuje się przesadnością. Opaska, uczy misia koali do tego koczyki (HB) i okulary, praktycznie zaprojektowane na ten sam kolor. Jak pewnie zauważyliście nie dałam jej żadnego naszyjnika, odpowiedź jest prosta nie miałam niczego tak fikuśnego. Założę się że większość osób zaraguje na to słowami "Ona jest okropna" albo "O Boże" lub też "Jk można zrobić taką dolkę" ale niektóre dziewczyny promują taki styl, i on się im podoba
ELEGANT STYLE

Elegant style- To styl dosyć trudny do zrobienia żeby go wykonać dokładnie trzeba mieć odpowiednie kosmetyki, najdziwniejsze w tym stylu jest to że trzeba dodać "eksplozji" i "umiarkowania" mówiąc po normalnemu XD ostry i spokojny. Na tej fotce widzimy mnie w wymienionym stylu. Włosy zrobiłam coś pomiędzy brązem a bordem dość poważny kolorek. Do tego dochodzą bardzo spokojne ale i śmiałe oczy, spokojne wydają się dzięki delikatnemu, wydłużającego tuszu do rzęs, zaś jak już wcześniej mówiłam tej, tak zwanej "eksplozji" dodałam dzięki (temu czemuś tam, nie wiem jak to się nazywa) co przy wydłużeniu spowodowało by efekt oczu kota+ cienie w kolorze purpurowym (ciemny fiolet) który w pomieszaniu z ciemną karnacją stają się prawie niewidoczne. Czerwona namiętna szminka która daje ten efekt eleganckiej pani. Na głowie jak widzimy jest opaska z pereł, bardzo ją lubię ale do tego potrzebne są bardzo eleganckie ubrania. Kolczyki, serca są jak z brylantów. No i podkreślający ramiona biały naszyjnik.
MÓJ STYL

Moj styl- pomieszanie stylów z góry. Zacznijmy od włosów czarne (emo styl) z niebieskimi pasemkami. Oczy Bardzo mocne (również emo styl) cień niebieski z LUXE nie występuje w żadnym z wcześniej wymienionych stylów. Moje usta mają trochę ciemniejszy odcień niż w sweet stylu ale są bardzo podobne. Dodatki 3 kolczyki w brwi "spokojne" kolczyki i naszyjnik z gwiazdką:)
Jeżeli ktoś chce metamorfoza na jeden z danych stylów napiszcie komentarz pod tym wpisem:) Pozdrawiam Kira199
metamorfoza haute*Couture CG 20 września

Cóż w tej dolce według mnie jest wszystko w porządku, ale wydaje mi się że włosy są za jasne do tej karnacji. Ma bardzo ciekawie zrobione oczy no i trochę przesadzony make-up na policzkach.

Po pierwsze włosy, zrobiłam jej czarne włosy i niebieskawe pasemka. Cienie, granatowy z błękitnym. Znacznie zmniejszyłam ilość pudru na policzkach, usta zrobiłam delikatnie różowe i nałożyłam błyszczyk. Z dodatków dałam niewiele, naszyjnik, najładniejszy jaki znalazłam i różyczkę która aż się prosiła żeby ją tam wstawić.
sobota, 18 września 2010
metamorfoza maras_ CG 18 września

Ta dolka nie podoba mi się. Ma straszną fryzurę a oczy są jak u wampira. A tych ust w ogóle nie lubię.

Zmieniłam tu wszystko. Zmieniłam fryzurę i trochę zniżyłam. Co ,do make-up, nałożyłam pogrubiony tusz do rzęs i zwykły tusz także, oraz delikatne cienie na powieki w kolorze śliwkowym, no i malinowa szminka. Z dodatków... założyłam jej kolczyki i niebieskie soczewki :)

Zmieniłam tu wszystko. Zmieniłam fryzurę i trochę zniżyłam. Co ,do make-up, nałożyłam pogrubiony tusz do rzęs i zwykły tusz także, oraz delikatne cienie na powieki w kolorze śliwkowym, no i malinowa szminka. Z dodatków... założyłam jej kolczyki i niebieskie soczewki :)
piątek, 17 września 2010
Metamorfoza flomachine CG 17 września

Wg mnie dolka jest bardzo ładna gdyby mniej cieni było na policzkach i jakiś dodatek na włosy lub twarz

Nie wiele rzeczy zmieniłam, fryzury nie ruszałam za to zmieniłam make-up. Dolka na oczach seledynową kredkę, i cień w tym kolorze. Nie znalazłam żadnej ładnej farby dlatego zostawiłam taką jaką miała na początku. Zmieniłam też kolor ust, ktoś kto ma tak mało kosmetyków nie jest łatwy do obróbki, poza tym nie lubię tych ust.
czwartek, 16 września 2010
Metamorfoza MatyBarbieGirl CG 16 września

Za dużo za dużo zdecydowanie za dużo! dolka jest przesadzona, można ją porównać do jakiegoś medium! Niebieskie oczy zrobione z łez dobry pomysł ale nie z taką ilością make-up. Nie lubię się powtarzać ale jest za dużo. Piegi pod oczami są nie widoczne tak samo jak sztuczne rzęsy. Gruba czarna kreska nad oczyma i jeszcze dwa cienie... zły pomysł.

Zmieniłam prawie wszystko. Bardzo popularna fryzura dla SS w kolorze niebiesko-fioletowym i pasemka (trochę nie równe XD) Oczy są pomalowane niebieskim grubym tuszem do rzęs co w połączeniu z tuszem w tym samym kolorze staje się jednolity. Co do ust miałam małe problemy ale zrobiłam je bardzo jasnym różowym. Co do dodatków, ma tylko soczewki bo nic innego nie znalazłam co mogło by pasować.
Info.
Dopiero zaczynam a jeśli nie będzie zgłoszeń dalej będę zmieniała wizerunki CG :)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)






















