Wyglądasz jak laleczka. Mówiąc w skrócie. Nie pasuje mi to, trochę jesteś z byt plastikowa. Dodatki są bardzo ładne, ale fryzurę masz za ciemną do tego make-up...
Zupełnie inaczej. Może usta są troszkę za ciemne ale gdyby były kapke jaśniejsze były by idealne. Jesteś zrobiona bardzo delikatnie. Masz odcień jaśniejsze włosy i jasne pasemka na kucyku. Rzęsy masz tylko wydłużone, i pomalowane bardzo jasnym, różowym cieniem. Na policzkach masz ten sam kolor pudru co na powiekach cienia. Usta masz ciemno różowe pomalowane szminką z LUXE i na to nałożony błyszczyk tez z LUXE. Z dodatków masz kolczyki i okulary, próbowałam dodać jeszcze jakiś naszyjnik ale nie znalazłam nic pasującego.
Całkiem ciekawie, ale wyglądasz jak duch :D. Halloween już się skończyło a ty ciągle, masz dynie na torebce. Stój jako tako jest fajny, ale i bardzo poważny.
Zrobiłam ci bardzo wyluzowany strój. Założyłam ci bluzkę z Kohl's spodnie z Fudge i trampki z Evil panda. Do tego masz dwie bransoletki które miałaś w poprzednim stroju. Sądzę że taki wyluzowany styl jest bardzo dobry
niedziela, 7 listopada 2010
wtorek, 2 listopada 2010
metamorfoza CudnaBogaczka
Co by tu dużo mówić, rzęsy za długie kolczyki źle wyglądają i nie pasują tu.
Zmieniłam bardzo nie wiele, zmniejszyłam rozmiar rzęs i zdjęłam kolczyki, masz bardzo mało rzeczy, więc nie można tu zrobić jakichś cudów...
Nie robiłam ci metamorfozy bo nie było z czego, to najładniejsze ciuchy jakie masz, dobrze do siebie pasują. Widać że jesteś początkującą stardolowiczką i dużo cie jeszcze czeka....
Zmieniłam bardzo nie wiele, zmniejszyłam rozmiar rzęs i zdjęłam kolczyki, masz bardzo mało rzeczy, więc nie można tu zrobić jakichś cudów...
Nie robiłam ci metamorfozy bo nie było z czego, to najładniejsze ciuchy jakie masz, dobrze do siebie pasują. Widać że jesteś początkującą stardolowiczką i dużo cie jeszcze czeka....
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)







