Powered By Blogger

niedziela, 17 października 2010

Mwtamorfoza BravoGirl070

No nie jestem do wyglądu twojej dollki przekonana. Wydaje się strasznie zgoszkniała. Poza tym kiedy tylko zdjęłam okulary, przeraziłam się! Zrobiłaś za długie rzęsy. Co do fryzury nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie trzeba jej zmieniać przynajmniej moim zdaniem...












Zmieniłam wszystko. Przede wszystkim zdjęłam okulary które w ogóle nie pasowały do tej fryzury. Fryzurę zmieniłam choć nie musiałam. Oczy, nałożyłam pogrubiający i wydłużający ale zrobiłam go bardzo krótko, Cienie są takie same jak na początku tyle że teraz są delikatniejsze. Nie masz żadnej szminki ani błyszczyku, chociaż tak jest wybrałaś bardzo ładny kolor. Piegi, moim zdaniem są urocze i wyglądają u ciebie bardzo dobrze.










Yyy no nie wiem. Wydaje mi się że jesteś ubrana tak zwyczajnie, nie ma w tobie nic specjalnego. Dobrze wybrałaś z tym "kostiumem" pod bluzką. Jednakże wyglądasz nudno...














To jest coś. masz niektóre naprawdę fajne ciuchy. Założyłam ci bluzkę z Rio, spodnie ze stardoll i buty z Violi które odróżniają się bardzo od reszty tworząc coś jakby na imprezkę. Wdzianko jest dość proste ale i ciekawe

wtorek, 12 października 2010

metamorfoza Sonia015

Cóż twoja dolka kojarzy mi się z bogatą sprzątaczką XD do tych ust dała bym jakąś odważniejszą szminkę chociaż ta tez jest niczego sobie. Oczy są bardzo ładne jednak zmieniłabym ten mocny make-up na coś "lżejszego" włosy są OK nic nie mam do nich. Cóż z dodatków uczepie się opaski ponieważ to przez nią wyglądasz jak sprzątaczka XD. Poza tym ona nie  układa się dobrze na tej fryzurze.










Dolka strasznie mi się podoba. Jest, jak ja to mówię, w niej trochę eksplozji i oceanu spokojnego XD. Zmieniłam bardzo dużo, przede wszystkim włosy: zmieniłam fryzkę chodź nie musiałam, zmieniłam ją dlatego bo ta bardzo mi się podobała i doskonale układa się do twojej twarzy. Pasemka zrobiłam liliowe i są dość nierównomierne co sprawia że są ledwo widoczne. Oczy: oczy są pomalowane pogrubiającym tuszem do rzęs, czarną obwódkę w okół oka oraz różowy, prawie nie widoczny cień. Usta są mocno czerwone pomalowane błyszczykiem. Dodatki, z nich jestem  szczególnie dumna na ustach masz dwa pieprzyki które po prostu są boskie tak mi się podobają, że nie wiem. Okulary których nie mam ale jestem w nich zakochana oraz kolczyki które też mi się bardzo podobają. Co tu dużo mówić?? Dolka według mnie jest po prostu boska!!!


Za dużo i za poważnie. To tak w kilku słowach. Przede wszystkim zdjęła bym torebkę tą torbę ze stradoll city i zabrała różę. poza tym masz na sobie strasznie dużo czego po prostu nie znoszę. Mówić krótko zdejmij trochę rzeczy i wszystko jest OK













Nie jest ubrana skromnie bo sukienka nadaje jej takiego powera XD. Sukienka ze stardoll city idealnie pasuje do opaski a buty z Pritty in pink idealnie pasują do sukienki. Można by tu było dać więcej dodatków a sądzą po twoim stroju jesteś w tym mistrzynią XD

sobota, 2 października 2010

Ocenka MissMonisia1907

No tak, jak już mówiłam wcześniej fryzura i kolor mnie pasują do siebie, pasemka w tej fryzurze jednak lepiej wyglądają całej głowie. Poza tym fryzura jest za wysoko, możesz ją zniżyć maksymalnie w dół, wtedy moim skromnym zdaniem wygląda najlepiej. Make-up bardzo mi się podoba, jest tu wyraźne przejście od bardzo ciemnego, przez granatowy i niebieski aż do białego, wygląda to super. Usta bym jednak trochę przyciemniła.
Ogólna ocenka 6,5\10









Przede wszystkim, naszyjnik i buty. Nie, nie, nie i jeszcze raz, nie!!! Jak mogłaś założyć taki naszyjnik i szpilki do luźnej bluzki i połatowanych spodni?! To mi wg tu nie pasuje. Musisz się zdecydować, albo na luźno albo elegancko. W dodatku nie ma tu żadnych dodatków, mogłaś jej założyć chociaż malutką bransoletkę.
Ogólna ocenka 7\10












Przede wszystkim, tło. Nigdzie nie ma tła, wszędzie biała kartka. Jeśli ci zależy żeby zdobyć nagrodę z a najlepszy album musisz zrobić tła. Pierwsze strony są bardzo dobre, jest na nich kilka słów o tobie. Możesz też dodawać "artykuły" ulubione dolki. Graj w ubieranki bo to się opłaca.
Ogólna ocenka 8\10





Tylko ta sceneria mi się podobała. Wiesz najbardziej męczy mnie to że wszystkie twoje scenerie były strasznie puste miałaś tam od 6 do 10 rzeczy. A to nie wygląda za bardzo ciekawie. Opierasz się głównie na sceneriach z dolkami. Ale mogła byś zrobić kil;ka takich ja ta.
Ogólna ocenka 5\10


To jeden z dwóch pokoi które mi się podobały. Ten jest bardzo ładny, prosty i dopasowany kolorystycznie. Poza tym bardzo ładne są tu meble.
Ogólna ocenka 10\10






Ten pokój podoba mi się ze względu na ściany. Te malowidła tancerzy przypominają cienie. Chociaż nie pasuje mi to że jest to pokój dla zwierzaka. Wtedy ci tancerze tu nie pasują. Więc albo jedno albo drugie.
Ogólna ocenka 9\10

metamorfoza MissMonisia1907

Trochę pokombinowałaś. Widać że bardzo lubisz ten kolor włosów, ale on zupełnie nie pasuje do fryzury. Tutaj znowu pojawia się wybór, albo włosy albo kolorek. Nie pasują do siebie ponieważ fryzura jest raczej odważna a, kolor dość słodki. Co do make-up nie mam żadnych zastrzeżeń chociaż jest on trochę za ciemny w porównaniu z włosami. Usta są zrobione bardzo ładnie i na ich temat nie mam nic do powiedzenia.











Fryzura: Podzieliłam twoją dolkę na kolor i fryzurę.                
Tutaj zostawiłam fryzurę którą miałaś na początku                  
zmieniłam jej kolor na czarny i nałożyłam niebieskie                
pasemka. Oczy pomalowałam pogrubiającym i                        
wydłużającym tuszem do rzęs oraz nałożyłam niebieski            
cień z LUXE. Usta pomalowałam na jasny róż i poprawiłam    
błyszczykiem. Złożyłam jej okulary które mi bardzo ładnie        
 tu pasują i kolczyki trochę ciemniejsze niż pasemka.









Kolorek: Tutaj zostawiłam tylko kolor twoich włosów, a całą dolkę przerobiłam na tak zwany Sweet style. Zrobiłam ci długie grzeczne włosy. Oczy pomalowałam różowym cieniem. Usta są delikatnie różowe bez ule-przeń. Z dodatków jest tylko spinka z motylem.












Ubranie jest niczego sobie. Nie będę komentowała bo masz taki styl a nie inny, rozumiem. Chociaż zdjęła bym ten naszyjnik i zmieniła buty, nie pasują tu bo są zbyt eleganckie i mogła byś jeszcze dać jej jakąś bransoletkę np. z kolcami z Evil Panda.














Zrobiłam taż żebyś pasowała strojem do pierwszej wersji fryzury. To ubranie jest dość "ostre" no i trochę poważne co idealnie pasuje. Złożyłam jej rurki z Fudgy, bluzkę bez ramiączek z Fallen Angel. Kapelusz z Violi, bolerko obecnie najnowszy hb, rękawiczki  i moje ulubione buty z Otto.













Założyłam ci kolorową bluzeczkę z motylkiem z Fugy, spódniczkę z darmówek i buty z pritty in pink. Nic wielkiego ale wyszło mi całkiem nie źle...

piątek, 1 października 2010

metamorfoza Monisiaaa98

O Boże!!!! Przestraszyłam się. Nie to żebym była jakaś nie miła ale ona ma okropne oczy! Zdejmuj te metrowe rzęsy ale to już! Naprawdę wyglądasz jak pokemon. I fryzura jest ładna ale ty źle w niej wyglądasz strasznie cie zaokrągla w policzkach. Usta mogą zostać są nawet ładne :)












Jeśli miała by być ta fryzura muszą być inne usta bo ona w ogóle tu nie pasuje. Oczy są tylko pomalowane cieniem białym i niebieskim, to wszystko. Dodatków też nie ma dużo tylko sztuczne rzęsy i brązowe koła.













No nie... jak możesz ją tak ubrać? Ten sweterek tu ni cholery nie pasuje, nieważne jak bardzo byś się starała, to nie pasuje do tego, tak samo jak wakacje nie rymują się z zabawą. Z tego kompletu podobają mi się jedynie spodnie. Patrzyłam trochę po twojej szafie, masz strasznie mało ubrań.... Nie pasują też mi tu te buty różnią się od wszystkiego. Do niczego tu nie pasują! Możesz wejść do Fudgy i kupić sobie czarne trampki. Wtedy zdejmujesz sweterek i masz idealnie piękną dolkę :)











Ubrałam cię dość prosto, sukienka i buty z pritty in pink a z dodatków zrezygnowałam, właściwie nie miałam czego tu wstawić.















Zauważyłam że większość osób zgłasza się do metamorfozy w mojej księdze gości. Nie przeszkadza mi to, bo wtedy zawsze wiem kiedy mam nowe zgłoszenia. Ale możecie też zgłaszać się pod ostatnią notką. Przypominam też że robię oceny...

meyamorfoza Sandra-Number1

Cóż twoja dolka pozostawia wiele do życzenia , najpierw radzę ci zmienić usta, kiedy zaczynałam karierę na stardoll ja też je miałam. Ale z biegiem lat(właściwie roku) zrozumiałam że są ładniejsze niż te. Patrzyłam na apartament, na stardoll jesteś od niedawna. Więc wybaczam ci że masz taki styl jaki masz XD. Oczywiście żartuje, No to tak, kolczyki nie, nie, i jeszcze raz, nie! To kwestia wyboru, albo fryz albo biżuteria. Z tego co widziałam kosmetyków masz niewiele. Radziłam bym ci postawić na jakiś kolor który będzie aż "wychodził z tej fryzury", chodzi mi o to żebyś kupiła jakiś biały albo srebrny, albo niebieski który teraz jest bardzo popularny.







Po pierwsze, fryzura wybrałaś tę popularną fryzurę dla SS, ta w prawdzie też cieszy się popularnością, nałożyłam ci pasemka jedyne jakie miałaś, jak pewnie zauważyłaś pasemka są tylko na grzywce. Na całej głowie nie wyglądały by zbyt ciekawie. Oczy, co tu dużo mówić pogrubiłam i tyle, dziewczyno radze ci inwestuj w kosmetyki to dobrze wpłynie na wygląd dolki... Usta, pomalowane, jedyną szminką jaką masz bo co miałam robić? No i dodatki których też nie masz dużo małe złote kolczyki z perłą....








AAAA nie!!! Aaaaaaaa.... jak można <płacze> nieeeeeee. To straszne coś ty zrobiła?! Jak ty w ogóle mogłaś?! Czarne spodnie do różowej sukienki jeszcze trampki? Dziewczyno opamiętaj się!!! Wiem że mam dość zwyczajny styl ale sukieneczka wróżki i skaytowe trampki. <załamana> w ogóle jak tyś na to wpadła?! Tylko jedną z tych rzeczy możesz zostawić reszta zmiana!!!!!!!!!!!












Masz bardzo mało ciuchów jedyny komplet który mi pasował to ten. Zdjęłam wszystko zrobiłam z ciebie dziewczynę idącą na studniówkę. Masz na sobie czarną tuniczkę z Rio, pończoszki które dostaje się na początek i buty też z Rio. Nie wiele się natrudziłam żeby to skombinować ale za to jak ładnie wyszło...