Powered By Blogger

niedziela, 17 października 2010

Mwtamorfoza BravoGirl070

No nie jestem do wyglądu twojej dollki przekonana. Wydaje się strasznie zgoszkniała. Poza tym kiedy tylko zdjęłam okulary, przeraziłam się! Zrobiłaś za długie rzęsy. Co do fryzury nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie trzeba jej zmieniać przynajmniej moim zdaniem...












Zmieniłam wszystko. Przede wszystkim zdjęłam okulary które w ogóle nie pasowały do tej fryzury. Fryzurę zmieniłam choć nie musiałam. Oczy, nałożyłam pogrubiający i wydłużający ale zrobiłam go bardzo krótko, Cienie są takie same jak na początku tyle że teraz są delikatniejsze. Nie masz żadnej szminki ani błyszczyku, chociaż tak jest wybrałaś bardzo ładny kolor. Piegi, moim zdaniem są urocze i wyglądają u ciebie bardzo dobrze.










Yyy no nie wiem. Wydaje mi się że jesteś ubrana tak zwyczajnie, nie ma w tobie nic specjalnego. Dobrze wybrałaś z tym "kostiumem" pod bluzką. Jednakże wyglądasz nudno...














To jest coś. masz niektóre naprawdę fajne ciuchy. Założyłam ci bluzkę z Rio, spodnie ze stardoll i buty z Violi które odróżniają się bardzo od reszty tworząc coś jakby na imprezkę. Wdzianko jest dość proste ale i ciekawe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz